Не дивлячись на деякі явно недитячі види реклами, які ми проглядаємо щодня по декілька разів, сидячи перед екраном свого телевізора, велика частина батьків допускає своїх дітей до проглядання таких роликів - ну що поробиш, якщо реклама презервативів може перервати, здавалося б, безневинний фільм? Проте реклама впливає, постійно впливає на дитячу психіку - і британські dчені вирішили з'ясувати, яким саме чином.
Загалом подібна ініціатива виходить не від вчених Великобританії, а від влади, що вирішила провести широкомасштабні дослідження по вивченню впливу, який має реклама на наших дітей. Цікаво, що дане дослідження проходить в рамках десятирічної державної програми Children's Plan.
Англійці, як влада, так і громадськість, піднімають питання про кількість реклами, яку діти бачать щодня і щогодини. До телевізійної реклами тепер домішується і Інтернет-реклама. Під впливом кризи реклама поступово переміщається в Мережу - адже тут її і більше людей побачать, та і обійдеться вона дешевше.
Національна Споживча Рада Великобританії надала звіт, дані в якому свідчать про те, що кількість реклами навіть на дитячих сайтах зашкалює, не кажучи про звичайні ресурси. Поки що складно говорити про вплив реклами на психіку дитини, проте вчені стверджують, що комерційна реклама дуже впливає як на фізичне здоров'я дитини, так і на його самооцінку і рівень неспокою.
Програма у Великобританії вже близька до завершення, так що незабаром ми дізнаємося все про те, як реклама впливає на дітей.